.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری سرکرده مخالفان مسلح سوری

یک رسانه مصری به نقل از منابع موثق سوری از دستگیری سرکرده گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه از عاملان ادامه ناامنی و خشونت در برخی مناطق این کشور و همچنین بازداشت دهها افسر ترک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری الشرق الاوسط مصر از دستگیری سرکرده گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه خبر داد.

این رسانه به نقل از خالد العبود از نمایندگان مجلس الشعب سوریه اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه، ریاض الاسعد سرهنگ سابق ارتش و موسس گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد را در روستای کفرتخاریم در استان ادلب دستگیر کرده اند.

العبود گفت نظامیان ارتش سوریه همچنین دهها افسر ترک را در سوریه دستگیر کرده اند که در زمینه وارد کردن گروههای مسلح از ترکیه به سوریه فعالیت می کردند.

این رسانه مصری نوشت روز گذشته برخی گزارشها تصریح کرده بود نظامیان ارتش سوریه، به اجرای عملیات نظامی امنیتی در نزدیک مرزهای ترکیه دست زده اند.

خاطر نشان می شود ریاض الاسعد اخیرا در گفتگو با یک رسانه عربی هوادار مخالفان مسلح، از خشم و نارضایتی خود از تشکیل یک گروه موازی با آنچه ارتش آزاد سوریه خوانده می شود، خبر داده بود.

اقدامات خشونت آمیز گروههای مسلح سوری با حمایتهای گسترده تبلیغاتی، مالی و تسلیحاتی غربی ها و رژیمهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان و قطر و همچنین ترکیه ادامه دارد و این گروهها راه حل نظامی را بر راه حل سیاسی بحران ترجیح داده اند، قرار است نمایندگان گروههای مسلح برای دیدار با مقامات اروپایی به بروکسل بروند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 بهمن 1390
چرا آقای بشار اسد به قدرت چنگ زده و ولش نمیکنه بهر حال با کشته شدن بیش از سه هزار نفر میتونه قدرت را در یک انتخابات به فرد دیگری بده . خوردن همیشه چلوکباب آدم مریض میکنه.
نا شناس 20 بهمن 1390
وقتی یه اقلیت کمتر 20% بر 80% حکومت کنن همین میشه . ما هم تو کشورمون دوست نداریم برادرای سنی حکومتو بگیرن دستشون.
نا شناس 20 بهمن 1390
درسته سوریه نیازمند اصلاحات و دگرگونی هایی هست. اما واقعیت رو باید دید آیا واقعا این اعتراضات محدود و شانتاژ کلیه رسانه های غربی و عربی رو توجیه می کنه اگر اینطوره چرا دربحرین ، یمن ، مصر چنین واکنش هایی رو شاهد نیستیم. بهتر نیست از قضاوتهای سطحی و ساده در خصوص مسائل جهانی دست بکشیم. مشکل الان دقیقا مشخصه تضعیف جبهه مقاومت و فتح سنگر سوریه توسط غربی ها وطرفدارانشه.مطمئن باشید با سقوط مقاومت در سوریه اوضاع منطقه تغییر خواهد کرد. در این شرایط فقط باید اوضاع رو به سمت اصلاحات و رضایت مردم پیش برد. تا هم مقاومت حفظ بشه و هم دست غربی ها کوتاه.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.